Urológiai Program

MagyarBrands címet kapott a Richter és a Kalmopyrin

Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége.

MagyarBrands címet kapott a Richter és a KalmopyrinA Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői szükségét látták annak, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért hívták életre 2010-ben a MagyarBrands programot. A program célja, hogy fókuszba helyezze a hazai márkákat, hiszen a magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez.

Az elmúlt években sokan féltek attól, hogy eltűnnek, elerőtlenednek a magyar márkák. A MagyarBrands programjára 2012-ben beérkezett pályázati anyagok azonban azt bizonyítják, hogy a nehezebb időkben is van mód és szükség a tudatos, sikeres márkaépítésre. A zsűrinek nagy örömöt okozott a gazdag ötlet - és eredménytár áttanulmányozása, a sok érték felfedezése. Ennél több pozitív élmény csak azt a nem kevés fogyasztót, vásárlót éri, aki folyamatosan látja és használja a hazai márkák legkiválóbbjait! – mondta Dr. Serényi János, a MagyarBrands program szakmai vezetője.

A MagyarBrands díj odaítélése egyrészt pontosan számszerűsíthető kritériumok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (ismertség, reputáció, identitás) egészít ki. Ezen szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját.
Büszkék vagyunk rá, hogy a szakmai zsűri a Richter és a Kalmopyrin márkákhoz olyan értékeket kapcsolt, amelyek alpján elnyerték ezt az értékes címet.